SAS- ułatwia podróżowanie
Od 9 czerwca bieżącego roku Skandynawskie Linie Lotnicze SAS upraszczają swoją ofertę dla pasażerów oferując im podróżowanie w dwóch zupełnie nowych klasach serwisowych – SAS GO i SAS PLUS.
SAS GO – oferta podstawowa przeznaczona dla osób ceniących wysoką jakość, a jednocześnie niemających dodatkowych wymagań. SAS GO oznacza szybką i komfortową podróż w atrakcyjnej cenie. Pasażerom zawsze przysługuje:
Bezpłatna odprawa (przez Internet lub w samoobsługowych kioskach), wybór miejsca
serwis mobilny (odprawa, mobilna karta pokładowa, powiadamianie smsowe w razie opóźnienia lub odwołania samolotu),
jedna sztuka bagażu rejestrowanego, 23 kg,
bagaż podręczny, 8 kg,
bezpłatna kawa lub herbata na pokładzie samolotu,
prasa (skandynawsko- lub anglojęzyczna),
możliwość zakupów w „Naszej kafejce” („Our cafe”),
100% punktów w programie Eurobonus,
2% zniżki w postaci punktów w programie dla firm SAS CREDITS.
SAS PLUS – rozwiązanie przeznaczone dla bardziej wymagających klientów, które poza przywilejami charakterystycznymi dla SAS GO, dodatkowo oferuje:
bezpłatną zmianę rezerwacji (w ramach tej samej klasy rezerwacyjnej)
pełen zwrot niewykorzystanego biletu
dwie bezpłatne sztuki bagażu rejestrowanego, po 23 kg każda
bezpłatne posiłki i napoje dostępne do wyboru w „Naszej kafejce”,
możliwość korzystania z szybszej kontroli bezpieczeństwa: „Fast Track”, „Biznes Lines” czy „Priority Lines”,
bezpłatne wejście do poczekalni biznesowych na lotniskach,
bezpłatne WIFI na pokładzie samolotu (w przypadku jego dostępności),
podwójna ilość punktów w programie Eurobonus,
4% zniżki w postaci punktów w programie dla firm SAS CREDITS,
możliwość wykupienia zarezerwowanego biletu najpóźniej w dniu wylotu.