SAS- ułatwia podróżowanie

SAS- ułatwia podróżowanie

Od 9 czerwca bieżącego roku Skandynawskie Linie Lotnicze SAS upraszczają swoją ofertę dla pasażerów oferując im podróżowanie w dwóch zupełnie nowych klasach serwisowych – SAS GO i SAS PLUS.

SAS GO – oferta podstawowa przeznaczona dla osób ceniących wysoką jakość, a jednocześnie niemających dodatkowych wymagań. SAS GO oznacza szybką i komfortową podróż w atrakcyjnej cenie. Pasażerom zawsze przysługuje:

 Bezpłatna odprawa (przez Internet lub w samoobsługowych kioskach), wybór miejsca
 serwis mobilny (odprawa, mobilna karta pokładowa, powiadamianie smsowe w  razie opóźnienia lub odwołania samolotu),
 jedna sztuka bagażu rejestrowanego, 23 kg,
 bagaż podręczny, 8 kg,
 bezpłatna kawa lub herbata na pokładzie samolotu,
 prasa (skandynawsko- lub anglojęzyczna),
 możliwość zakupów w „Naszej kafejce” („Our cafe”),     
 100% punktów w programie Eurobonus,
 2% zniżki w postaci punktów w programie dla firm SAS CREDITS.

SAS PLUS – rozwiązanie przeznaczone dla bardziej wymagających klientów, które poza przywilejami charakterystycznymi dla SAS GO, dodatkowo oferuje:

 bezpłatną zmianę rezerwacji (w ramach tej samej klasy rezerwacyjnej)
 pełen zwrot niewykorzystanego biletu
 dwie bezpłatne sztuki bagażu rejestrowanego, po 23 kg każda
 bezpłatne posiłki i napoje dostępne do wyboru w „Naszej kafejce”,
 możliwość korzystania z szybszej kontroli bezpieczeństwa: „Fast Track”, „Biznes Lines” czy „Priority Lines”,
 bezpłatne wejście do poczekalni biznesowych na lotniskach,
 bezpłatne WIFI na pokładzie samolotu (w przypadku jego dostępności),
 podwójna ilość punktów w programie Eurobonus,
 4% zniżki w postaci punktów w programie dla firm SAS CREDITS,
 możliwość wykupienia zarezerwowanego biletu najpóźniej w dniu wylotu.